| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 242 -75 projekt. sista priset
|
3245 besök totalt |
|
S: 242 -75 projekt. sista priset
Är tyvärr tvungen att sälja mitt projekt som var tänkt att bli en drift/busbil. Karossen är rost lagad och grundad (1lager). Fronten är org men bak har jag gjort om lite för runda bakljus och så har jag sänkt plåten vid baljan. I kupen har jag rensat bort asfaltsmattorna, är någon kvar i bagaget. Har dom nyare kofångarna. Bromsarna är bytta till ventilerat fram och nya ferrodo belägg runt om. I sitter d en b21et , botten är renoverad, balanserad och stakarna är invägda. Toppen är en orörd 405a med D-kam. F-insug och 940 grenrör med en 15g. Gnistat bränsle, kan dock inte säga säkert att d är det för jag har inte provat än (org följer med). IC kommer från en 740. Vxl lådan är en m46 med ny koppling. Sitter sänk fjädrar på. D som är kvar för att kunna köra den är. *Bränsle- och elsystemet. *Lacka. *Dra IC och kylslangar. *Avgassystem. *Ev bur. *Regga och bes. Extra grejer som följer med. *4st 17" med bra däck. *12st 16" plåtisar. *12st 7*15, 3 olika modeller. *4st 15" plåtisar. *Spacers, 2st 15mm och 2st 25mm. Tyvärr har 2 bult i 15mm gått av. *Alu vinge, lite större än grupp A vingen. *Extra m46a. *Svetsad 1031. *Bussningar fram å bak, dock org kopior. *R sport dämpare bak, okänt skick dock. *398 topp *b21 botten, hade tänkt å kolla om d va dom starka stakarna i denna. *Helt ny bross front (kopia). *3" downpipe. Har säkert glömt något men d är bara å ringa. Här är en bild finns fler i projekt tråden. [/quote]
Projekt tråden. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Hade tänkt mig 30000 för alltihop men kan diskuteras beroende på utrustning fast bara på plats. Bilen står i Kinna, 3 mil från Borås. Ni når mig på 0702-081792 men ring efter 17 på vardagar, pm eller maila till tobgr@hotmail.com _________________ Tobias Gunnarsson |
||
|
Antar att du inte är sugen på att byta mot en besad och nyskattad (idag) Peugeot 205 GTi -90?
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Joakim Karlsson |
||
|
Re:
Nja inte direkt, d enda som jag kan tänka mig å byta mot är en billig 200a. _________________ Tobias Gunnarsson |
||
![]() |
SÄLJES
S: 242 -75 projekt. sista priset
|
3245 besök totalt |
