| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S:MS2 v3
|
3464 besök totalt |
|
det är ett helt nytt ms2 v3 med oklippt kabelhärva och givare till. lite info 24Mhz HCS12 processor 16bit 4 bar mapsensor Komplett insprut+tändsystem 12x12 map tabeller IAC, launch, autotune, knocksensing 115200 baud rate, USB. Klarar av lågohmiga spridare 3 meters kabelhärva Sekventiell uppgradering under 2007 Mjukvaran funkar i windows xp vilket gör den mycket användarvänlig, dessutom går det att ändra layouten på mätarna. pris:5500kr _________________ jens selling |
||
|
Nu ska jag inte vara sådan, men sist jag kollade kostade ett färdigbyggt MS2 V3 ca 3000kr från en av de större "tillverkarna".
Detta var dock utan nga givare osv så det är kanske där ditt högre pris blir relevant? Vad för givare och övriga grejer utöver boxen ingår i ditt paket? |
||
|
Re:
Det var just därför jag frågade vad som skilljer mot standardkitet som kostar $430 = ca 3000 kr. Allt bara för att reda ut ev skillnader. ok, då vet vi: 4 bars MAP Kabelhärva Ngt mer? |
||
|
lite info så som vilken tänings settup som är förberädd skulle nog vara på sin platts.
Ytnonterat eller komponent varianten ? Är det kort monterad mapp sensor eller kabel annslutning vad har kabel härvan för kontackt ? Vad är det för kvadrat på kabelarna till matar spänning mm Anntar att du menar att du har en omvandlare från från usb till seriell som följer med eller ? Vad är det för spec på givaran ? vad är IAC ??? alldrig hört talas om. Är det inte orginal programvara ? för har för mig att man inte kan ändra mätar layouten vanligtvis. en bild på grejerna hadde nog också kunnat locka till köp. _________________ Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel. Johnnie Mårtensson |
||
|
Re:
IAC betyder Idle Air Control, dvs. en utgång som kan styra en tomgångsmotor. _________________ /Arne Lindgren |
||
|
Re:
Standard V3 kort alltså ?, det ytmonterade V3 kortet är ju ganska färskt. _________________ Hans Hellström Så fort ekonomin å tiden tillåter blir det bana med Puggen ! :-) |
||
|
Glöm inte att Ytmonterat kort är nästan omöjligt att laga
Jag byggar och lagar mest V3 kort som är jätte smidigt och kan uppgraderas till MSII eller flasha med extra koden för att nyttja boxen till flera funktioner. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Mofid Megasquirt byggare. |
||
![]() |
SÄLJES
|
3464 besök totalt |