Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Race däck
4623 besök totalt
rotrex vr6
Arvika
Här sen Jan 2007
Inlägg: 199


Trådstartare
S: Race däck

Har 2 uppsättningar race däck till salu:
(obs ej gatgodkända)

1:
4 st
michelin S8B 24/61-17 Är ett högprestanda (slicks) däck som används på torr race i stcc, fungerar också suveränt i dragrace tack vare greppet.
Dim ca: bredd 235. Rekommenderad fälgbredd 8,5-9,5tum
profil ca: 30-35.
rull omkrets 1910mm
Gummiblandning medium , ca:1.3mm kvar i inspektionshålen.
Pris:500kr/st eller bästa bud

2:
4st.
Avon 210/635R17. Används i rallycross division 1.
Mjukt gummi med extremt bra grepp, mönstrat.
Dim ca:
bredd: 210-225
profil ca:40%
rull omkrets: 2130mm
mönster djup ca:6,5mm (i nyskick)
Pris:500kr/st

Mathias 070 617 68 75 alt. 0570-775516

_________________
Mathias Hellqvist
Citera
dan winberg
Göteborg
Här sen Feb 2006
Inlägg: 73



är det ngt mönster över huvudtaget på michelin slicksen?

_________________
Dan Winberg
Citera
triss
Visby, Stockholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 862



Re:

dan winberg skrev:
är det ngt mönster över huvudtaget på michelin slicksen?


Själva definitionen på slicks är ju att det inte är nåt mönster så nej, det lär inte vara något...

_________________
Robin Ansin
RMS Racing
Bmw Z4M -07
Citera
rotrex vr6
Arvika
Här sen Jan 2007
Inlägg: 199


Trådstartare
Inget mönster i slicksen nej. Dock så finns det små "inspektionshål" i däcket.

_________________
Mathias Hellqvist
Citera
RallyQuattro
Stockholm
Här sen Mar 2007
Inlägg: 9556



Hur djupa är dessa inspektions hål på nya däck?

Har du bilder på bägge sorterna ?

_________________
Martin Ehrsson RS8

Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a
Citera
rotrex vr6
Arvika
Här sen Jan 2007
Inlägg: 199


Trådstartare
Vet faktiskt inte hur djupa inspektionshålen är på helt nya slicks?
Bilder lyckades inte jag lägga upp i säljestråden pga min värdelösa data kunskap thumbs down thumbs down

Dock så kan jag sända bilder om jag får email adresser, antagligen här på tråden eller via PM.

Mvh Mathias
070-617 68 75 alt 0570-77 55 16

_________________
Mathias Hellqvist
Citera
rotrex vr6
Arvika
Här sen Jan 2007
Inlägg: 199


Trådstartare
Upp upp!

Passa på att köpa er själva en trevlig (h)julklapp

Är mottaglig för seriösa bud också.

_________________
Mathias Hellqvist
Citera
rotrex vr6
Arvika
Här sen Jan 2007
Inlägg: 199


Trådstartare
upp

_________________
Mathias Hellqvist
Citera
rotrex vr6
Arvika
Här sen Jan 2007
Inlägg: 199


Trådstartare
slicksen sålda.

Rallycrossdäcken är kvar.

_________________
Mathias Hellqvist
Citera
rotrex vr6
Arvika
Här sen Jan 2007
Inlägg: 199


Trådstartare


Dom här rallycross däcken tar bara upp en massa plats,
är för stor rullomkrets för min lilla bil.

_________________
Mathias Hellqvist
Citera
rotrex vr6
Arvika
Här sen Jan 2007
Inlägg: 199


Trådstartare
Då var alla däck sålda

_________________
Mathias Hellqvist
Citera
SÄLJES
S: Race däck
4623 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande