| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW M5 -93
|
1625 besök totalt |
|
Hej! Nu sätter jag ut min fina m5a pga andra planer. Den har gått 18.700 mil och är 5 växlad manuell. Den är utrustad med: Nivåreglering av stötdämpare Elstolar med minne och elektriskt justerbara nackstöd och benstöd Mocka inredning Stolsvärme Abs Farthållare Stora Ac-systemet Stora färddatorn Eltaklucka Elhissar Elspeglar Automatiskt avbländbar backspegel Högerspeglen fäller ner sig vid backning Infällbar Cd spelare Fjärrstyrt centrallås Defa larm Immobilizer Belysta makeupspeglar Airbag båda sidor Eluppvärmda spolarmunstycken Med mera. Motorn är nyrenoverad i början av 06 pga vevlagerhaveri Nya ramlager Nya vevlager Ny kamkedja Nya kolvringar Samtliga packboxar och packningar nya Nya fläktremmar Nya tändstift Nytt bränslefilter Nytt oljefilter Nytt luftfilter Ny Thermostat Nya topplocksbultar Nya ventiltätningar Ventiler i topp slipades Alla spel mättes och kontrollerades enligt Bmw:s standard Samt lite diverse smådelar som behövdes under renoveringen. Det är lagt kring 30000:- på motorrenoveringen I samband med motorrenoveringen byttes även Hardyskiva Packningar mellan katalysator och främre rör Krängningshämmarstag båda sidor Växellådsolja Bakaxelolja Gummin till avgassystem I juni byttes Framfjädrar Bromsklossar fram Samt renoverade och fyllde Ac-systemet I september månad gjordes det ventiljustering på firma och jag har även satt på rostfritt Supersprint avgassystem ifrån kat. (låter härligt). Bytte även olja (tws motorsport 10w-60) och filter. Det har körts ca 1000mil med bilen sedan renoveringen och jag har bytt olja och filter var 500:e mil Endast sommarkörd, ingen rost! Det enda felen som finns på bilen är: Stötdämpare vänster bak fuktar lite olja Kan tänka mig byte mot billigare bil+pengar. M535, E30 325 327 318iS. Kom med förslag! Fler bilder finns på http://www.garaget.org/?car=58309 ENDAST SERIÖSA hör av sig!! Pris: 74500kr BVSA Tel: 0733-999026 Ring efter kl 17.00 på vardagar
_________________ Andreas Nilsson |
|
|
![]() |
SÄLJES
|
1625 besök totalt |