| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Volvo Grupp A Vinge? SÅLD
|
2167 besök totalt |
|
Har en fräsig vinge som serut som Volvos gamla Grupp A vinge till salu Kan skickas med bussgods(ca 150kr). Pris : BUD _________________ /Jimmy Andersson _____________________________________________ Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai! |
||||
Väldigt skitig på bilden.
Vänster Fäste.
Höger Fäste. Alla fästen är hela,sitter en kilformad distans som går att ta bort. Inga sprickor eller liknande. Ytter måttet är ca 140cm (Mätte lite snabbt) Ej gjord i glasfiber. _________________ /Jimmy Andersson _____________________________________________ Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai! |
||||
|
Re:
Vilke gjorde kopior? Den är inte gjord i glasfiber iaf. _________________ /Jimmy Andersson _____________________________________________ Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai! |
||||
|
Re:
Vet att SAM sålde vingar. Men om dessa var original eller kopior har jag ingen aning om. Jag har dock aldrig hört talas om att det skulle vara något bekymmer med kopiorna. Ända anledningen att jag backar ur är att jag är petig på detaljerna och vill ha original med alla fyra extra distanser. _________________ David Olsson |
||||
![]() |
SÄLJES
|
2167 besök totalt |