| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Skalstol Recaro Pole Position i Svart skinn
|
3632 besök totalt |
|
Recaro Pole Position skalstol i toppskick säljes. Den har varit monterad ca 50 mil. Den är i svart skinn. Underrede med skenor och bälteshållare finns till Porsche. Detta medföljer om så önskas. INgen recarologga på underrede. Pris 8800kr, 8000kr utan underrede. Ej prut! Finns i Kalmar för avhämtning. Mvh John Johansson 070-6208550/ john964c2@hotmail.com
_________________ Mvh John Johansson Porsche 964 WTL 1992 |
||
|
Re:
Ett nypris på 14000kr kanske.
_________________ Robin Ansin RMS Racing Bmw Z4M -07 |
||
|
Jag har Recaro Pole position SPG i svart skinn och de är FIA godkända.
Sitter en etikett på vänster sida, bak. Dessa ser likadana ut. _________________ T0RBJÖRN ELLESS0N Z4 35i -10 Porsche Cayman S Clubsport -09 Såld Caterham 7 Superlight R400 -05 Såld Porsche GT 4 - 16 såld Z3 x 3 Sålda |
||
|
Jag har en bit till garaget och har därför inte kollat om denna märkning ännu men skall göra det framöver.
Ja att dom är dyra är ingen hemlighet men när jag kollade stol så ville jag ha en stol med samma kvalité och känsla som Porsche original och då var denna klockren. Kostar en del men jag behövde bara en och då sved det inte så mycket. Kollade även billigare stolar och hade jag haft en annan bil som var mer rejs och mindre puts/look så hade jag också valt en billigare stol. _________________ Mvh John Johansson Porsche 964 WTL 1992 |
||
![]() |
SÄLJES
|
3632 besök totalt |