| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S:Blandade trim grunkor till BMW E30 M20
|
1001 besök totalt |
|
3 millimeters MLS packning till BMW M20 2 och 2.3liters (80borr) säljes. Flång ny, säljes pga. Hjärnsläpp
2500kr Dr. schrick ventilfjädrar Passar. M10, M20, M30 Här är specen på dom. Di(mm) Inner diameter: 23,3. d(mm) Tråd tjocklek: 4,50. L1(mm) Max inb. Mått stängd: 38,5. L2(mm) Min. mått öppen ventil: 26,5. S(mm) Max. ventillyft: 12. F1(N) kraft vid L1: 270. F2(N) kraft vid L2: 880. Enkelfjäder. Det är 12 stycken ALDRIG använda. 500kr Tillskottsinsprutning för turbo, är byggt av nån lirare i skåne, som har byggt ett flertal genom åren. Detta är ett skit smidigt tillskotssprut som funkar klockrent, flera volvo turbo åkare i skåne trakten som åker med detta. Är byggt för 6st spridare, tillslaget av spruttet sker med ställbar tryckvakt, och styrs sedan av turbotryck och varvtal. Mängden soppa ställer man med en ratt på boxen som är liten å smidig och pluggas in i en vanlig 11polig reläsockel = enkel kabelanslutning på skruvplint. Funkar sjukt bra och strular aldrig 2200kr. Lamda mätare(smalis) Auto Meter competition street. Ny i kartong 400kr. Turbotryksmätare Motor Sport. Ny fast kartongen e bort slarvad.
200kr. Intercooler 2st. En Volvo och en Saab, plastgavelhistorier i vad jag anser väldigt bra skick(å ja e petig ). 400kr st. FK gasdämpare för sänkfjädrar(kortare) passar 51mm ben. Fram körda ca 300mil, bak nya i kartong. 800kr för alla fyra Har säkert glömt något jag ber att få återkomma om så är fallet.
Ev. Frakt betalas av köparen. Sakerna finns i Sthlm. Hör av er på mail trx850@bredband.net om ni är intresserade av något. Hade gött! mvh. Tobbe _________________ Tobbe Pettersson |
![]() |
SÄLJES
|
1001 besök totalt |