Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW 320iM -85 *coupe i bra skick*
2044 besök totalt
Stingray
Stockholm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1447


Trådstartare
S: Bmw 320iM -85 *coupe i bra skick*

Såja...

en höst annons, ett bra tillfälle att göra ett bra klipp!

vill du ha en fin e30 coupe att bygga på?



Sitter H&R Clubsport kit på, inte världens vassaste grejer, men dom är helt klart godkända för att leka lite på gatan och någon gång då och då på bana..

Däcken är inte mycket att hänga i julgranen men dom duger som gatdäck nästan nya.



Bilen är i fint skick, visst finns det några repor i lacken, men för att vara en icke omlackad 85'a som har gått 13500mil så är den i helt klart bra skick...

Jag har bytt diffen till en 325 diff (ej bromsad).

skälet till att den är till salu är att jag funderar på att lägga bilhobbyn på is ett tag framöver pga att den tar för mycket tid.


Riktpris: 35000kr eller seriösa bud, inga byten.

Björn Strömberg
070 212 36 14
09.00-22.00

_________________
//Björn Strömberg

BMW Abuser
Citera
rotrex vr6
Arvika
Här sen Jan 2007
Inlägg: 199



Sitter H&R Clubsport kit på, inte världens vassaste grejer, men dom är helt klart godkända för att leka lite på gatan och någon gång då och då på bana..

-Hehe, clubsport dämpare för ca: 12 00-15 00kr kan väl inte betraktas som kattskit direkt?
Ursäkta OT.


_________________
Mathias Hellqvist
Citera
Stingray
Stockholm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1447


Trådstartare
Re:

rotrex vr6 skrev:
Sitter H&R Clubsport kit på, inte världens vassaste grejer, men dom är helt klart godkända för att leka lite på gatan och någon gång då och då på bana..

-Hehe, clubsport dämpare för ca: 12 00-15 00kr kan väl inte betraktas som kattskit direkt?
Ursäkta OT.



17000kr listar dom på forza.. gått ca 1000mil
men dom är inte världens bästa ändå..
finns rena racedämpare som är bra mycket värre

bra för gatbruk dock som dom är ämnade för...

_________________
//Björn Strömberg

BMW Abuser
Citera
Sergmo
Tyringe
Här sen Jun 2004
Inlägg: 89



Tack Allesammans för visat intresse!

har nu hittat vad jag sökt, vill dock kanske även få tag på en 318 is. Så har ni ngn sådan som ni vill bli av med så hör av er...... Runt 15000.-

MVh Patrick

_________________
Patrick Sergmo
Citera
Henke YZ
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 142



Hur mycket fick du betala för den?

_________________
Henrik Almroth

BMW 1602 -73 projekt
Citera
Sergmo
Tyringe
Här sen Jun 2004
Inlägg: 89



fel inlägg av mig, skulle postas i min köpes tråd.... Snurrigt kan det bli ibland!


_________________
Patrick Sergmo
Citera
Stingray
Stockholm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1447


Trådstartare
Uppar igen...

någon som är sugen?

_________________
//Björn Strömberg

BMW Abuser
Citera
Stingray
Stockholm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1447


Trådstartare
vi provar uppa igen!

_________________
//Björn Strömberg

BMW Abuser
Citera
SÄLJES
S: BMW 320iM -85 *coupe i bra skick*
2044 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande