Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1165 besök totalt |
2007-11-09/10/11 MPH-07 (Göteborg)
Någon som har tänkt att gå dit i år? http://www.mph.nu/ Funderar på om man inte skulle ta en after work där på fredag, gissar att det är minst besökare då... _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||
Jag ska ta en afterwork där, kostym och finskor får det bli, bara det är en upplevelse, bilarna får man på köpet
![]() Vill Ni ha sällskap, ring 0704-971304 innan fredag ![]() _________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||||||
Re:
Finskor...??? ![]() _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||
Re:
Eller frågan kan ju ses om det måste vara finskor? Eller är svenskor, norskor och tyskor (därmed inte sagt tygskor) ok med? ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
Re:
Ja, jag läste det som tjejer från Finland... ![]() Kunde inte fatta vad de skulle dit och göra, trodde jag hade missat något. ![]() _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||
Haha Du missade bara att en velig norrman inte kunde förstå att finskor både är skor och just fina flickor från Finland
![]() Nåja jag ska dit oavsett om kollegan följer med eller ej, jag ska kolla fina bilar, dricka ma(l)tdrycker och även hoppas se nånn bilbabe också ![]() _________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1165 besök totalt |