| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 318is 90 (E30) med M3 skärmar
|
4291 besök totalt |
|
S: 318is 90 (E30) med m3 skärmar
Hej Har blivigt med förmånga bilar och har en 318is 90 16v över Köpte den då den skulle vara bas för ett M3 replika bygge men kom över en annan kaross i stället. * Bilen har äkta M3 fram skärmar och Realcars m3 bräddare bak. * Sport kofångare fram och bak (persoligen hade jag bytt till m3 replika) * aluminium fälgar * Silver metalic * motor som gått 14 000 mil * Nya sportdämpare och fjädrar * Taklucka * M inredning men sliten förarstol * Ny besiktigad Varv räknaren fungerar ej, men behövs troligtvis bara bytta batt i mättarehuset Bilen kan säljas utan fram skärmar samt motor och dämare för den som vill komma biligare undan eller bara behöver en bil med id Kan vara intresserad av att byta mot M3 drivlina Prisbild komplett = 25 000:- eller disk.
Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
|
Byte kan vara intressant
Byten som kan vara intressant är seriöst trimmad M42 motor utan turbo Täst stegad låda för m42 motorn Diffbromasad bakaxel Seriöst chassie kit till M3 e30 Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
|
Du har väl inte missat att läsa reglerna för annonsering här på forumet?
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ /Anton Lillsund |
|
Vilken färg är det? Lachsliber?
Hur löser man det i hjulhusen med dessa breddare bak? Du har möjligtvis inte en bild på hur skarvningen av bakskärmana är utförd? Hur är det med rosten? _________________ Mattias Kornelius Audi A6 Ultra -18 M3 E30 -88 323i med B230FT-86 9-3 1,9 Tid |
|
318is
Färgen är silver metalic och skall vara orginal ... sedan vad den heter vet jag inte Bak skärmarna är uppskurna och det är en kille som heter Josef Zirchelbach (känd porche byggare) som skall ha hjälpt till med monteringen. Det är josef som ståll för servicen på bilen också. Jag har inte gjort det själv då jag köpte bilen för att bygga en m3 replika men har kommit över en riktig kaross istället som skall vara grunden för mitt bygge. Därför säljer jag denna som inte har någon rost. Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
![]() |
SÄLJES
S: 318is 90 (E30) med M3 skärmar
|
4291 besök totalt |