| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Köln Ahrweiler Rally 10 november.
|
1524 besök totalt |
|
Re: Köln Ahrweiler Rally 10 november.
Shit pommes frites!! Sby hela dan, blir nog att planera om lördagen
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
|
Fredrik hur ska du överleva när du snart inte längre bor vid ringen? Du har det ju hur bra som helst när du nu bara kan glida förbi å köra/kolla
|
||||
|
Drygt 2 veckor kvar!!!!!!!!!!!!
Jag har redan san j-.... angest! Men det blir att finna nya utmaningar, och Ringen ligger ju kvar. Gar ju fort att flyga ner, eller hur Mats, om man vill ner en helg.
voine, voine, voine
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
|
Re:
Fast å flyga ner kontra ta bilen en timme är ju viss skillnad!
|
||||
|
om du ändå sitter i Hahn och häckar, se till att du tar dig dit Fredde! Jag var där 2005 och skrev euforiskt om besöket i en tråd här på rejsa, hur kul arrangemang som helst! Program med karta över sträckorna säljs på flera ställen omkring Nordschleife, bl.a. i Brünnchen. Inte bara Ringen är en fast sträcka utan också en sträcka där delvis gamla Südschleife används. Normalt körs flera sträckor i trakterna runt Ringen så man kan titta på rally hela dagen utan att behöva åka långt. För egen del ser det just nu ut att finnas 5% chans att jag kan ta mig dit, jag slår en pling om det blir av!
_________________ Nordschleife: 626 varv |
||||
|
Mitt internet ligger nere sa jag sitter pa ett inrökt internet cafe här i Sohren,,,,hhhhuuuuhuhuhu.. Hörs pa telefon, vädret kan ju göra det intressant. Snöade rejält i Eifel imorse!!
||||
|
Vad kan man säga!?
Vädret är ju inte direkt inbjudande. Det blåser halv storm, och regnar på tvären
Hmm, jag är nog inte så entusiastisk att stå i skogen utan stövlar och regnställ och bli blöt Scheisse >
||||
![]() |
Nürburgring
Köln Ahrweiler Rally 10 november.
|
1524 besök totalt |