Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 7x18" OZ Chrono med Falken FK-452 215/35
1436 besök totalt
luuk
Stockholm/Järfälla
Här sen Mar 2004
Inlägg: 18


Trådstartare
S: 7x18" OZ Chrono med Falken FK-452 215/35

Tja!

Tänkte kasta upp en annons här oxå då det börjar bli dags att sälja sommarfälgarna till bilen.
Fälgarna med däck i fråga är en uppsättning 7x18" OZ Chrono med Falken FK-452 215/35 R18 sulor
och har endast rullat över sommaren på min bil.

Fälgarna är i fint skick, endast lite skavda i lacken på fälgkanten på två av fälgarna inget man tänker på om man inte tittar nära (Bilder på detta kan skickas). Däcken som sitter på har gått max 700mil endast över sommaren så dessa är i princip i nyskick.

Lite info:
Bultcirkel: 4/108 Passar bl.a. Peugeot, Citroen, Äldre Volvo, Äldre Saab, Äldre Ford mm.
ET: 42
Storlek: 7x18"

Pris idé: 11500:- kan skicka med en uppsättning spacerplattor på 21mm (OZ orginal) om intresset finns

Kan hämtas i Stockholmsområdet, Kan även skickas.
Vid frakt står köparen för fraktkostnad

Mig mailar du enklast på lukasnilsson@telia.com
alternativt ring: 070-6865807


_________________
Lukas Nilsson
Skoda Octavio RS Kombi -08
Lekbil: Peugeot 205 GTi -89
Citera
morbidio
Skåne
Här sen Sep 2006
Inlägg: 366



Vad blir det nu då?

_________________
Joakim Karlsson
Citera
luuk
Stockholm/Järfälla
Här sen Mar 2004
Inlägg: 18


Trådstartare
Troligt vis kommer jag köra på OZ igen men 17" Ultraleggera...

_________________
Lukas Nilsson
Skoda Octavio RS Kombi -08
Lekbil: Peugeot 205 GTi -89
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897



Ha! Såg inte förenns nu att de va "den" luuk.. alltså från psc :P fina fälgar! Kan nog bli fint med ultraleggera också.. hmm undrar om de skulle gå o få på 18" på en 205'a.. Nää.. får nog drömma ett tag till haha..

_________________
Emil Jönsson
Citera
luuk
Stockholm/Järfälla
Här sen Mar 2004
Inlägg: 18


Trådstartare
Re:

Emil Jönsson skrev:
Ha! Såg inte förenns nu att de va "den" luuk.. alltså från psc :P fina fälgar! Kan nog bli fint med ultraleggera också.. hmm undrar om de skulle gå o få på 18" på en 205'a.. Nää.. får nog drömma ett tag till haha..


Äh lite vilja och vasselin löser det mesta.....

_________________
Lukas Nilsson
Skoda Octavio RS Kombi -08
Lekbil: Peugeot 205 GTi -89
Citera
luuk
Stockholm/Järfälla
Här sen Mar 2004
Inlägg: 18


Trådstartare
Fälgarna finns kvar

_________________
Lukas Nilsson
Skoda Octavio RS Kombi -08
Lekbil: Peugeot 205 GTi -89
Citera
farsan
Hunnebostrand
Här sen Nov 2007
Inlägg: 176



Hur e däcken?
Går de att ha på en fyrhjulsdriven bil, eller är skillnaden för stor?
//Andreas

_________________
Andreas Schönemann
Citera
Lindström
Skellefteå
Här sen Nov 2005
Inlägg: 77



Går den dimensionen på en scirocco mk1:a (jag har de på min) så ska de väl gå på en 205:a.

Liten fråga: Vad är den andra bultcikeln? 4*100?

_________________
Marcus Lindström
Citera
SÄLJES
S: 7x18" OZ Chrono med Falken FK-452 215/35
1436 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande