Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: 1st OZ superturismo 17" / 7" ny eller beg!
966 besök totalt
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
K: 1st OZ superturismo 17" / 7" ny eller beg!

är akut ute efter en superturismo wrc eller gt i 17"/7". skick kvittar bara dem är runda o fina för dem ska ändå lackas om.

även nytt av intresse om ni kan fixa bra pris eller vet nån som kan, specialfälgar tar 3lax tkr de är lite dyrt, men finns de inget annat så är de bara o beställa.

bultmönster 4/100

skriv här eller 0738211160

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
hartge
åtvidaberg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 687



det e väl bara o rikta den som har blivit orund!! ???

_________________
Pierre Rosenholtz

bmw 530D Touring -10
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
Re:

hartge skrev:
det e väl bara o rikta den som har blivit orund!! ???


den är värre än så kan ja lova orund va kanske lite väl snällt sagt om den fälgen, skrot är mer rätt ord.

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
hartge
åtvidaberg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 687



kan lova att de kan laga det mesta !!!!!

_________________
Pierre Rosenholtz

bmw 530D Touring -10
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
kom igen ingen som kan fixa en fälg??

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
kom igen, ingen som kan fixa bra pris eller har nått liggandes? kan köpa 2 också vid okej pris

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
Manny
Hässleholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 397





Denna fälgen är riktad och har fungerat bra sen dess.

_________________
/Thor Gustafsson
www.manny.se
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
Re:

Manny skrev:


Denna fälgen är riktad och har fungerat bra sen dess.


tror ja säkert, men den är verkligen fin om man jämför

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
SÄLJES
K: 1st OZ superturismo 17" / 7" ny eller beg!
966 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande