Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2 >> 5455 besök totalt |
Driftstörningar nov/dec -07
Jag skruvar ihop en helt ny servermaskin (med bl.a dubbla Xeon quad cores och 8Gb minne ![]() Vi flyttar dessutom igen (tillbaka hem efter stambytet) kring månadskiftet nov/dec med flytt av internetlina, flytt av datorer osv. Så det blir lite skakigt ett tag men i slutänden blir det nog bra ![]() _________________ ![]() |
||||
|
||||
Re: Driftstörningar nov/dec -07
![]() ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Re: Driftstörningar nov/dec -07
Skönt att veta att det inte är nåt skumt fel utan att det finns naturliga orsaker till att rejsa inte kommer att fungera hela tiden. Keep up the good work Magnus ![]() ![]() |
||||
Vi står glatt ut med lite störningar för att skall det skall bli ännu bättre. Klart soffan måste få kläs om, med så många som sitter i den är det inte konstigt om den blir sliten.
![]() ![]() _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||
De små driftstörningarna har faktiskt haft lite positiva effekter också. Numera rämnar inte världsuppfattningen om man råkar vara rejsalös nån dag
![]() Men det bygger ju på det enorma förtroendet att härligheten kommer upp igen utan informationsförlust. ![]() Jisses va mycket samlad kunskap det ligger på forumet som skulle ta enormt lång tid att skrapa ihop från andra källor (om det otänkbara skulle inträffa). ![]() |
||||
Re:
Finns ordentligt med backup ![]() _________________ ![]() |
||||
Nu när man äntligen kom igen kan iaf jag notera att det fullkomligt blixtrar! Segheten som varit är helt försvunnen!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
Kungligt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Jag tänkte va kan vara den värsta sökningen..... måste vara "bmw"..... Och "E30".... Den har aldrig funkat förr när jag testat (ger för många svar = tungt). Men det funkade nu
![]() _________________ ![]() |
||||
Jag blir helt desperat och utåtagerande när inte rejsa funkar...
![]() Helt underbar sajt och forum. ![]() Önskar att jag hade kunskaper och andra förutsättningar för att hjälpa till och hålla rejsa vid liv. Är dock mer mek-tekniker än IT-Nisse som håller på med data å sånt däringa med Windows ni vet. ![]() _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||
Re:
Vågar man testa 318is? ![]() Bra jobbat Magnus. ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
Re:
Var tvungen o göra det igår kväll ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
![]() Inte ens "Magnus Thomé" som författare hinner komma fram. Men man ska inte begära för mycket. ![]() |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2 >> 5455 besök totalt |