Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2 5455 besök totalt |
Re:
Jodå det funkar: (5092 st) Tog ca 15-20 sekunder Magnus>> Tack för att Du orkar hålla på så via rajsianer överlever dagen ![]() _________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||||
Re:
Funkar för mig oxå tog inga 15-20 sekunder utan exakt 4.5 sekunder! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Kan bero på att det är mer folk online 21:03 än vid 23:39 kanske kanske
![]() ![]() Men det är som sagtsjukt mkt snabbare ![]() _________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||||
Re:
Nu var iofs vitsen med mitt bekräftande inte att skryta över hur fort det gick utan snarare hålla med dig om att det var möjligt, eftersom Niklas inte alls fick det att fungera ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Tja, nu fick jag svar på 8sek så det beror nog mycket på momentanbelastningen.
"Magnus*" ger fortfarande upp efter 85 sek. Men "Magnus*" "BMW*" ger 231 trådar efter ca 45 sek. ![]() Andra försöket ger svar efter 28 sek så nån cachning sker iaf ![]() Bandbredden på din egen lina har inte så stor (nada) betydelse för fördröjningen på serven, bara hur snabbt du får fram svaret när det väl börjat skickas. Men visst är rejsa snärtigare nu än innan. Det är väldigt sällan som "Allt Nytt" ger en tom lista numera (hände vid 2 av 3 refresher ibland förr). |
||||
Re:
Den tomma listan tror jag kom sig av en väntetid på sökningar. Typ 10-15 sekunder mellan sökningarna man gör? Ligger fortfarande kvar tror jag. _________________ /Anton Lillsund |
||||
Varannan gång (ungefär) som jag klickar på en länk på forumet eller loggar in så blir det bara en vit sida. Den sidan kommer blixtsnabbt ungefär som att forumet tycker jag inte ska se nåt.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Re:
Samma här, men ibland får man göra det 3-4 gånger innan det fungerar. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
Samma problem för mig.. Tur jag kollade här i tråden, jag trodde det var datorn som jäklades med mig.. ![]() _________________ -- |
||||
Re:
HA inte märkt detta förän idag, men många klick på uppdatera blir det!! ![]() |
||||
En uppgradering av network client för SQL server sket sig och fungerade inte. När det skulle rullas tillbaka så försvann en del hotfixar som det ser ut. Blev lite minnesläckor o annat som gör att hela webservern ger upp succesivt efter en bunt timmar. Jobbar på att fixa det
![]() _________________ ![]() |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2 5455 besök totalt |