| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Gissa bilar... (historisk racing på Spa)
|
1 besök senaste veckan (3987 totalt) |
|
Vilken tråd
Hur mycket gött att kolla på som helst! och alla dessa bilar på samma event! Ronnie Petterson Lotusen. Det var den man lärde sig titta på F1 med. Hade sånna som leksaksbilar men hittar dem inte numer
Fanns fler sånna aha minnen bland bilderna med! _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
|
Re:
Hm, Lotusarna på bilderna är 76:or. (De enda två tillverkade) Jag kan bara minnas att jag lekte med 72:or...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
|
Re:
[quote="David Söderblom"]
Kollar man på vilka bilar är med skulle man kunna gissa att det är serien som kommer till Anderstorp nästa år. Vet inte när bilderna togs, men det kördes Spa 6-timmars den 7:e oktober tidigare i år. Läs mer på nedanstående länkar. Helt rätt. Vi var där den 6:e, så det var kvalet och träningen vi hamnade mitt i. om det är samma cirkus som kommer till Anderstorp så får ingen som är det minsta motorintresserad missa detta! _________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 Mitsubishi Pajero -15 |
||||||||
|
Det borde ju i så fall bli den ljudfria (dvs ingen ljudbegränsning) helgen 2008 på Anderstorp.
Undrar hur de löser det med WTCC (som använde den ljudfria helgen 2007)? |
||||||||
|
Re:
Jag tror inte att det är några problem... Med den (nyetablerade) goda kontakten med kommunen är nog en extra helg då allt är uthyrt inga problem att få genom _________________ /Kristian Elisson |
||||||||
|
Re:
Haha du är kul du
_________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
|
Re:
Annars kan du snart beställa en "ny" från Chris Smith Som skall börja tillverka. Han har ju tid nu när han sålt Westfield. Har för mig att priset börjar på 65 000 (sitt ner andas djupt) £ >
_________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||||
![]() |
Bilder o videos
Gissa bilar... (historisk racing på Spa)
|
1 besök senaste veckan (3987 totalt) |