Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 3587 besök totalt |
Nurburgring gmbh har ingen regel som säger att du måste ha hjälm
som förare eller passagerare i bil. Men många som kör där har hjälm samt att dom vill att personen som åker med har det. Det är en ganska enkel sak för att klara livet om det händer något. _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||||
Ang Speed-festivalen skulle jag nog inte bry mig alltfor mycket, arrangoren har inte precis ett rykte om sig att lyckas dra folk...
Snarare att det kan bli mer "utstallare" and besokare! Men med lite tur blir det nog en 10-15 overstylade raggarbilar som visar hur bra jatte-vingar och gras passar ihop:D _________________ Christer Hallgren, München/Tält vid Kallenhard:) |
||||
Nae, sen ett par manader e jag landsforvisad till London :bang2: :bang2: Sa inget mer akande till Ringen i veckan efter jobbet... Vilket dock inte hindrar mig fran o va dar ngra dagar per manad aven om Johann nog tillbringar 3-4 ggr mer tid o kora runt an vad jag gor :racesmile _________________ Christer Hallgren, München/Tält vid Kallenhard:) |
||||
Tänkte bara säga att jag med 99 % säkerhet inte åker ner till ringen den här helgen...
![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Jag ska ner men kan inte köra då mina dämpare är HEEEELT slut
![]() ![]() Vart får man tag på någon forumsbesökare om man vill kanske åka med ett varv (självklart om möjlighet finns). Jag bjuder gärna på en eller flera öl för besväret. MVH Balazs _________________ ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 3587 besök totalt |