Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Gissa Bilen
<<   1, 2
7493 besök totalt
Magnus Janard
Stockholm
Här sen Sep 2005

tackar

Provade även att åka lite backe med den å det var skoj... men yokahamadäcken var nådigt hala på grus

Brummar det så är det kul !
Citera
Henkan
Västerås
Här sen Maj 2004

Re:

Magnus Janard skrev:
Jasså ni har en CV
Farsan är från västerås och har åkt CV sedan -72. så de kanske känner till varandra.... hmmm har för mig det fanns någon lennart andersson i v- ås som höll på med cv... kanske är far din

Du får renovera Cvn för de e förhållandevis lätta att renovera samt skapligt lätt med delar och vill man modifiera så passar delar från nyare renaulter utan problem (typ så jag gjort med min doffe) så de går att få bra fart i dom med billiga medel (skulle se vad snopen lillebrollan blev när jag körde ifrån honom med doffen... han åkte clio 16V )

Min farsa heter Lennart Andersson, så det är säkert han då...! Vad heter farsan din? Du får la visa honom bilden där han står brevid Panharden ovan och se om han känner igen honom. "It's a small world..."

Ja vi får väll se, han har en DS -65a med H-låda på samma ställe som jag är sugen på också. Men oavsett vilket ligger det nog ett par år in i framtiden...!

Magnus Janard
Stockholm
Här sen Sep 2005

small world.... farsan heter björn janard kallas för nalle. ska visa honom bilden.
En ds... hmmm en annan dröm du får skrika till så får du dig en åktur och fattar vilken bil du skall renovera först

Brummar det så är det kul !
Citera
Bilder o videos
Gissa Bilen
<<   1, 2
7493 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande