| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Var hitta svarta popnitar?
|
2730 besök totalt |
|
Hej! Jag tänkte skippa listerna runt bakruta och sidorutor till nästa år och köra med popnitar istället! Dock vill jag ha tag i svarta sådana, någon som har tips på var jag kan finna svarta popnitar till rimliga pengar och där man inte behöver köpa 1000st? MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
|
_________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||
|
Re: Var hitta svarta popnitar?
Ta dig till närmsta byggnads-plåtslageri. På jobbet har vi en massa olika färger. Ha de _________________ Tobias Ohlsson |
||
|
tack för tipset, säljer dem till privatpersoner?
Ingen som vet var man kan handla över disk i norr sthlm? MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
|
Würth har det i sitt sortiment. Går att köpa över disk i typ västberga (kommer inte ihåg riktigt var...) de har även med stora skallar vilket blir väldigt bra och snyggt om det tex är glasfiber eller plexi. Rätt dyra var de dock men det är de verkligen värda när man ser slutresultatet.
_________________ Mikael Kenson Ultima GTR-TT |
||
|
Re:
okidokey, kalas, misstänkte nästan att dem skulle ha men deras sida ligger nere för tillfället! Tack för alla tipsen! MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
|
_________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Skoda Kodiaq sportline Skoda octavia Rs mk3 |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
2730 besök totalt |