| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Bokstavs stansverktyg i stockholm önskas låna
|
2160 besök totalt |
|
Hej jag skulle vilja låna stansverktyg (0, 1, 2, 8, K, E, M, X) till Chassienummer till mitt bygge minst 8mm höga bokstäver. Har du ngr man kan få låna ngn timme i utbyte mot en kaffelängd eller liknande så vore jag glad. Helst finns stansarna i Södra Stockholm.
Tack på förhand _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
|
Re:
Lysande! Underhåll på jobbet hade bara upp till 6mm men kanske ni på rep har som jag kan låna över kvällen. /kristofer _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
|
Re:
Mycket bra idé, vet du om SFRo godkänner denna lösning? Vet du vart man kan hitta mallar för hur många punkter det skall vara till resp bokstav? dvs typsnittet så man kan göra en mall. mvh _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
|
Min är gjord sån och godkändes utan kommentarer varken från SFRo eller SBP. Kravet är storlek, läsbarhet och permanent anbringat. Alla kraven uppfylles med den här enkla metoden. Några avancerade mallar behövs inte. Skriv numret på ett millimeterrutat papper, tejpa dit på ramen och stansa i skärningspunkterna. Hur enkelt som helst. Har du inte sånt rutat papper så finns ju alltid penna och linjal åxå. Folk tenderar att göra saker mer krångligt än vad som behövs.
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||
|
Skriv med tuschpenna som du vill ha det och körna eller använd nån gravyrapparat.
Kan ju kanske funka med att ta ett smalt slipstift på dremeln också. _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
2160 besök totalt |