| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Sparco sprint stolar!
|
1696 besök totalt |
|
Hej! Har ett par sparco sprintstolar till salu!
Finns i stockholm! 2000kr för båda inkl fästena på bild! MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
|
hur breda är stolarna, det jag är ute efter är yttermått i botten på stolen (har en smal bil så de får inte vara alltför breda).
_________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||
|
Re:
google är din vän> http://www.dalhems.se/safetyequip/se _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
Tackar... ditt googlande är bättre än mitt
50 breda borde funka. var i sthlm finns de? _________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||
|
Hej!
Dem finns i jakobsberg. Dock kommer det en kille idag o ska kika på dem + att Anden står på tur efter det. Jag meddelar här i tråden om dem finns kvar sen! MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
![]() |
SÄLJES
|
1696 besök totalt |