Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Avstannat projekt, Audi Quattro
1187 besök totalt
Poffman
Norrtälje
Här sen Dec 2007
Inlägg: 10


Trådstartare
K: Avstannat projekt, Audi Quattro

Söker ett avstannat rejs projekt/dragracingbil för vidareutveckling.
Tänker mig kanske en 80/90/s2/Urquattro priset,skicket och vad som är gjort är de viktiga.. modellen mindre viktig.

Damma iväg ett mail, även om du som läser kanske har någon bekant eller så som har något hör gärna av dig!!

_________________
Peter Johansson

"May the boost be with you"
Citera
Martini Racing
Stockholm
Här sen Okt 2004
Inlägg: 103



Audi rs2 race obj -95

Den här kanske du redan sett?
http://www.blocket.se/vi/14367263.htm?ca=11_s

_________________
Christian Eriksson
Citera
Poffman
Norrtälje
Här sen Dec 2007
Inlägg: 10


Trådstartare
Re: Audi rs2 race obj -95

Martini Racing skrev:
Den här kanske du redan sett?
http://www.blocket.se/vi/14367263.htm?ca=11_s


Tack för tipset, jodå jag har sett den, tittade på den hos föregående ägare i stockholm men det var inget för mig...
Jag är fortfarande på jakt... jätte tacksam för all hjälp!!

_________________
Peter Johansson

"May the boost be with you"
Citera
SÄLJES
K: Avstannat projekt, Audi Quattro
1187 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande