Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 2st grafikkort XFX 7800GT
949 besök totalt
Liverpoolarn
Växjö
Här sen Sep 2004
Inlägg: 377


Trådstartare
S: 2st grafikkort XFX 7800GT

Hej!

Säljer mina två XFX 7800GT.

Specifikation (korten är överklockade från tillverkaren):

Core: 450 MHz (org. 400 MHz)
Minne: 1050 MHz (org. 1000 MHz)


Korten fungerar perfekt för rejssim-spelande (GTR2, LFS, rFactor mfl)! De kan tillsammans köras i SLi-läge (om ditt moderkort stödjer det).


OBS! Korten är av typen PCI-Express, kontrollera att ditt moderkort har det.


Pris: 700 kr/st eller 1200 kr för båda.
Nuvarande nypris: ca 2000 kr/st


Finns i Växjö, kan skickas om köparen betalar frakten.


Ursäkta om jag borde lagt denna i Köp&Sälj, men eftersom det är dataprylar och folket i detta sub-forum är de med intresse av detta så lägger jag den här. Flytta den om jag är fel ute.

_________________
Henrik Rosén
Citera
Liverpoolarn
Växjö
Här sen Sep 2004
Inlägg: 377


Trådstartare
Sänker priset för rejsianer till 700:- /st eller 1200:- för båda.

_________________
Henrik Rosén
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Minst en vecka mellan "uppning" av annonsen.
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=36204

thumbs up

_________________
/Anton Lillsund
Citera
Liverpoolarn
Växjö
Här sen Sep 2004
Inlägg: 377


Trådstartare
Re:

Anton Lillsund skrev:
Minst en vecka mellan "uppning" av annonsen.
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=36204

thumbs up


Umph! sorry mates... det var inte så att jag skulle "uppa" annonsen. var snarare bara så att jag ville sätta ett lägre pris. borde kanske ha editerat mitt första inlägg istället.

_________________
Henrik Rosén
Citera
Babbe
Lund
Här sen Jun 2004
Inlägg: 1810



när köpte du dom?

_________________
Sebastian Steiner
Vw golf Mk5 cup
Vombsmotorsport
Citera
Liverpoolarn
Växjö
Här sen Sep 2004
Inlägg: 377


Trådstartare
Re:

Babbe skrev:
när köpte du dom?


om jag inte missminner mig så köpte jag det ena i Feb 2006. Så knappt två år sedan. Det andra köpte jag för drygt ett år sedan, tror det var oktober-november 2006.





Korten sålda!

_________________
Henrik Rosén
Citera
SÄLJES
S: 2st grafikkort XFX 7800GT
949 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande