| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Kolv från Arrows F1 motor. Årets julklapp till dig själv!
|
2799 besök totalt |
|
Jag har köpt ett litet antal kolvar från Arrows, dom satt i deras motor år 2002. En mkt häftig grej för den motor & f1 intresserade, hela kolven är ett ingenjörsmässigt mästerverk, till varje kolv medföljer också en uppsättning kolvringar. Själv har jag putsat upp en kolv & monterat den på en kolfiber skiva, den passar in perfekt bland f1 bilmodellerna i bokhyllan, men det finns säkert många andra användings områden. Kolvdiameter: 9 cm Tjocklek: 3cm Vikt 234 gram Pris 750 kr /st. Jag har bara ett litet antal så först till kvarn gäller, skicka PM. Då det just nu inte går att ladda upp bilder så länkar jag till Lotusklubbens hemsida, plockar bort länken såfort jag kan lägga upp bilderna här. http://lccs.nu/forum/viewtopic.php?p _________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
|
Nu har jag 10 st kvar = en komplett motor.
Nån som vill bli ägare till alla tio !? Ge mig ett vettigt bud. Annars går det bra att köpa även dessa styckvis, bjuder på frakten för dom sista 10 kolvarna. Alltså 750 kr så kommer årets bästa julklapp till din brevlåda.
_________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
![]() |
SÄLJES
|
2799 besök totalt |