Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
k:digital kamera
722 besök totalt
pelle persson
Skåne
Här sen Dec 2002
Inlägg: 796


Trådstartare
k:digital kamera

Behöver en digitalkamera för att fotografera lite i verkstan. Fördelaktigt en billig kompakt kamera utan bling funktioner är helt klart intressant!

_________________
Pelle Persson
Citera
calibra
Ystad
Här sen Jan 2004
Inlägg: 339



Kolla på InkClub . Jag köpte en där, dryga tusingen med minneskort 1GB. Det är 791 bilder i minnet.
www.inkclub.com
Lycka till
Lars

_________________
Lars Malmros
Citera
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437



Vill du ha lite bling, och mycket zoom då har jag en.

Ricoh Caplio R6, 7,2mp, 7,1x optisk zoom, 2gb minnes kort
Garanti finns kvar och kvitto mm. ca 4mån gammal.
2200kr

_________________
Krister Malm

BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
Citera
Per-ola Mattsson
Öjarp
Här sen Nov 2004
Inlägg: 183



Tjänare!
Vid köp av digitalkamera så TÄNK på att kolla upp hur mycket batteri den förbrukar! Vi har en liten digital kamera Kodak som förbrukar batteri lika snabbt som E21:an kör om en E30
Det spelar ingen roll om det är uppladdningsbara eller vanliga batterier.

Föresten glöm allt jag skrivit Jag har en kamera att sälja till dej! Billigt!!!!!!

P-o Mattsson

_________________
Per-ola Mattsson
Citera
pelle persson
Skåne
Här sen Dec 2002
Inlägg: 796


Trådstartare
Re:

Per-ola Mattsson skrev:
Tjänare!
Vid köp av digitalkamera så TÄNK på att kolla upp hur mycket batteri den förbrukar! Vi har en liten digital kamera Kodak som förbrukar batteri lika snabbt som E21:an kör om en E30
Det spelar ingen roll om det är uppladdningsbara eller vanliga batterier.

Föresten glöm allt jag skrivit Jag har en kamera att sälja till dej! Billigt!!!!!!

P-o Mattsson


Jo jag känner till det där med battri, min första digitalare ala 98-99 åt sådana på löpande band om man körde med lcd skärmen. Men även dom efterföljande (och dyrare/bättre käkade upp dom uppladdnings bara batteriena)


Nja 2200 är för mkt. Jag hade en ide om något för runt en 500:- som kan ligga i verkstan (man blir inte lika sur när en sådan går i sönder/försvinner)

_________________
Pelle Persson
Citera
SÄLJES
k:digital kamera
722 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande