| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
k:digital kamera
|
722 besök totalt |
|
Kolla på InkClub . Jag köpte en där, dryga tusingen med minneskort 1GB. Det är 791 bilder i minnet.
www.inkclub.com Lycka till Lars _________________ Lars Malmros |
||
|
Vill du ha lite bling, och mycket zoom
då har jag en.
Ricoh Caplio R6, 7,2mp, 7,1x optisk zoom, 2gb minnes kort Garanti finns kvar och kvitto mm. ca 4mån gammal. 2200kr _________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||
|
Tjänare!
Vid köp av digitalkamera så TÄNK på att kolla upp hur mycket batteri den förbrukar! Vi har en liten digital kamera Kodak som förbrukar batteri lika snabbt som E21:an kör om en E30
Det spelar ingen roll om det är uppladdningsbara eller vanliga batterier. Föresten glöm allt jag skrivit Jag har en kamera att sälja till dej! Billigt!!!!!!
P-o Mattsson _________________ Per-ola Mattsson |
||
|
Re:
Jo jag känner till det där med battri, min första digitalare ala 98-99 åt sådana på löpande band om man körde med lcd skärmen. Men även dom efterföljande (och dyrare/bättre käkade upp dom uppladdnings bara batteriena) Nja 2200 är för mkt. Jag hade en ide om något för runt en 500:- som kan ligga i verkstan (man blir inte lika sur när en sådan går i sönder/försvinner) _________________ Pelle Persson |
||
![]() |
SÄLJES
k:digital kamera
|
722 besök totalt |

