Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Styrväxel till Opel Kadett C alt annan i passande stl
902 besök totalt
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
K: Styrväxel till Opel Kadett C alt annan i passande stl

Helst mindre än 55cm c/c mellan inre led, men även längre kan vara av intresse.

För montering framför hjulcentrum.
Tex. Oplar från 70-tal.
Volvo 240 (går bra att korta). Ev 740 också om dom är någorlunda lika.

Vet ngn om det finns högerstyrda SAAB v4?

Annars går det bra att komma med förslag på andra

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556



Re: K: Styrväxel till Opel Kadett C alt annan i passande stl

Dude skrev:

Vet ngn om det finns högerstyrda SAAB v4?



Glöm V4. Det är den sämsta styrväxel som finns.
Ska u krångla till det....välj högerstyrd Golf 1 eller 2

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Re: K: Styrväxel till Opel Kadett C alt annan i passande stl

ButterflyRacing skrev:
Dude skrev:

Vet ngn om det finns högerstyrda SAAB v4?



Glöm V4. Det är den sämsta styrväxel som finns.
Ska u krångla till det....välj högerstyrd Golf 1 eller 2


Fast det är nog det smuttaste styrvägel jag sett hittills

Satsar nog helst på en tidig Opelväxel (alt volvo). Dom är relativt smala samt det finns ombyggnadssatser för kortare slag till vettiga priser thumbs up

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
SÄLJES
K: Styrväxel till Opel Kadett C alt annan i passande stl
902 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande