| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Audi TT-R Röramschassi med kaross
|
1759 besök totalt |
|
Såld !!!!! MVH oscar Larsson[/img] _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
||
|
|
||
|
Re:
Front finns ej. finns en gjutform från en orginal bredd front. Dörrar finns det som är i plåt, riktigt fina. För mer info eller pris var god ring. MVH oscar _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
||
|
Re:
För den har gjort vad den skulle. den har varit plugg för gjutformarna och med tanken på att man skall lyckas husa först en hel uppsättning med gjutformar och sen ovan på det ytterliggare en kaross som jag aldrig mer kommer att använda. Får jag vad jag vill så säljs den. MVH oscar Larsson _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
||
|
Re:
Precis som Jani säger så är detta min plugg. All breddning är gjord i plåt. Men att beakta är att rörams chassit ingår. MVH oscar Larsson _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
||
![]() |
SÄLJES
|
1759 besök totalt |