| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Öppningspar (plast)ruta i sidoruta av plast
|
792 besök totalt |
|
K: Öppningspar (plast)ruta i sidoruta av plast
Jag behöver få till en öppningsbar sektion i rutan på en plastdörr. Någon som har något lämpligt liggande som jag kan få köpa och bygga vidare på. Skjutbar rutsektion, vikbar, fällbar... allt beaktas. Skulle du samtidigt råka ha en plastbakruta till en 996 Porsche liggande så tar jag den med. Ring 070-3701407. / Daniel _________________ Daniel Edman |
||||
|
Re: K: Öppningspar (plast)ruta i sidoruta av plast
Hej! Får jag tipsa dig om denna.
https://rejsa.nu/im/_garage/6822-new 600:- Mvh Morgan _________________ Morgan Staaf |
||||
|
Re: K: Öppningspar (plast)ruta i sidoruta av plast
Hej! Får jag tipsa dig om denna.
https://rejsa.nu/im/_garage/6822-new 600:- Mvh Morgan _________________ Morgan Staaf |
||||
|
Re: K: Öppningspar (plast)ruta i sidoruta av plast
Såg inte så svår ut att bygga själv. Plasten borde väl gå att böja rätt enkelt om man bara värmen den med varmluftspistolen först, sen bockar i exempelvis en vanlig plåtbock. Sen bara popnita ihop allt. _________________ /David Johansson |
||||
![]() |
SÄLJES
K: Öppningspar (plast)ruta i sidoruta av plast
|
792 besök totalt |
