Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Lady Cup bil
1142 besök totalt
P.Björk
borås
Här sen Jan 2007
Inlägg: 80


Trådstartare
S: Lady Cup bil

Har en cup bil stående men pga plats brist behöver jag bli av med den.
Är tävlad med så lite bulig men inte rost,
Tyvärr har den stått länge så motorn sitter fast.
obs reggad med bra papper
Säljes till bästa bud. Finns i borås
0707-418610

_________________
Peter Björk
Citera
RCM
Forshaga
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1944



Fabrikat

Fabrikat ? Autobianchi eller Corsa ??

_________________
Per Fogelberg
Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga.

Austin 1275 GT 1975
Austin Cooper 1968
Citera
BTCC Opel

Här sen Nov 2007
Inlägg: 68



Hej björk såg din annons på lady cup bilen finns där några bilder på bilen du kan väll höra av dig mvh Nicklas.

_________________
Nicklas Johansson
Citera
SÄLJES
S: Lady Cup bil
1142 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande