Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
771 besök totalt |
MINI Challenge 2007 film
http://www.dombis-homepage.de/24h07/video/source/./image/24hn_rburg2007.wmv En enhetsklass med vanliga 210 hk MINI Cooper S Works fast rensade med AP bromsar, KW chassi, slicks, och glada förare som tydligen ger ![]() ![]() ![]() (Gautefart utan 360 hk och 42 graders driftvinkel, men med trafik om jag såg rätt ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Kul film - men lång. (17 min.)
Det blir ju alltid sevärt när en frontrunner av någon anledning kvalat dåligt och tar sig upp genom fältet. Men eftersom det är så relativt jämna bilar blir det roligt att titta på. Jag förstår dock inte varför han i kökörning släpper på gsen istället för att vänsterbromsa och på så sätt behålla trycket i motorn. ![]() Det varkar vara en lokalkändis eftersom han hejar på flera flaggvakter. Jag gillar attacken när han får fritt på andra varvet, skön nedväxling i Angstkurve i 1,5 sek. Ja du Måns, det är väl bara att följa hans exempel? ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Re:
Kan du se nog av Ringen Micke ? ![]() ![]()
Jag ligger i träning, och vinkar så mycket jag orkar ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
771 besök totalt |