| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Pinto delar
|
482 besök totalt |
|
K: Pinto delar
Efter att ha sålt allt i Pinto väg, för att endast hålla på med Zetec, går jag och köper mig en Sierra -87:a...
Någon som har en lagom kam, portad topp etc? Nu pratar vi bruksbil, inte fullrace.. /Hp _________________ Håkan Persson |
![]() |
SÄLJES
K: Pinto delar
|
482 besök totalt |
