| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Sierra delar, fälgar, trim etc
|
1335 besök totalt |
|
K: Sierra delar, fälgar, trim etc
Har du några trevliga 15" fälgar passande Ford Sierra? 4x108. Allt av intresse.. Väghållningen behöver lite TLC.. Dämpare och fjädrar efterlyses! Diff med broms? Fanns original (GT?) någon som har? Någon som har en lagom kam, portad topp etc? Extractor rör 4-2-1? Nu pratar vi bruksbil, inte fullrace.. Maila nu era listor till hakan@fordmotorevents.com
/Hp _________________ Håkan Persson |
||||
|
Finns dessa http://www.blocket.se/vi/14585088.ht
_________________ Jesper Leidig Skoda Octavia 1,6 -99 Harley Davidsson Sportster 1200 Sport Vespa Touring 150cc 1961 |
||||
|
Tack JGL! Jag ska fundera.. Bertil, du hade mycket godis. Hmm, Koni är intressant..
Japp DTM-satsning Den var ju helgrym!!
Roligare grenrör, och trimkam till pinto är också intressant? -Anyone? _________________ Håkan Persson |
||||
|
Re:
Vet om en som ligger på en steg tre topp och lite annat godis till pinto, kan höra om det är till salu ifall det är intressant!! |
||||
|
|
||||
|
Re:
Hallå Galne, Visst du får gärna kolla. Dohc tänker jag inte lägga ner en massa stålar på trim till denna.
Jag har ju MkIan som ska ihop.. Men man vet ju aldrig! MalZon: Klart schyssta fälgar, och priset är kanon.. Vet dock inte om det är fälgar som passar en gammal Sierra. Ska tänka på saken. _________________ Håkan Persson |
||||
|
Vet inte om de vill sälga av, men kan kolla med dem!
Brutala fälgar och däck har vi tillsalu.. ;-) https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Fästet i de baksulorna går inte av för hackor vill jag lova! |
||||
![]() |
SÄLJES
K: Sierra delar, fälgar, trim etc
|
1335 besök totalt |

