Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Vector FX2 g-mätare, julklapps tips!
947 besök totalt
Tommie Ibert
Stockholm
Här sen Jun 2003
Inlägg: 32


Trådstartare
S: Vector FX2 g-mätare, julklapps tips!

En ny Vector Fx2 i kartong, jämförbar med Gtech. Mäter acceleration
0-100,0-401m hk, och mycket mer, även sidoacceleration. Finns även logg med
överföringsmöjligheter till pc. Kul pryl för att mäta prestanda på acc-broms samt kurvgrepp, klarar upp till 2,0 G.

För mer info.
http://www.beltronicspro.com/fx.html

gtech , g-tech , ap-22 , gmätare , accmätare ,

Pris: 1000 kronor

Tommie 070-4218866

_________________
Tommie Ibert

Såld Dax rush Hayabusa
Citera
riktigadavid
Sthlm
Här sen Apr 2005
Inlägg: 793



Hur funkar en sån här?
Mäter den allting av sig själv eller måste den kopplas in en massa förrutom stöm då såklart?
Hur exakta är dessa?
Helt klart en intressant julklapp till sig själv.

edit: hur kan den mäta hk? låter ju omöjligt då mätaren inte har ngn aning om bilens vikt, luftmotstånd osv.

_________________
/David Johansson
Citera
Eric Josefsson
Skänninge
Här sen Maj 2003
Inlägg: 4208



Re:

wipe skrev:

edit: hur kan den mäta hk? låter ju omöjligt då mätaren inte har ngn aning om bilens vikt, luftmotstånd osv.


Se sidan 20
http://www.beltronics.com/manuals/gx2manualrev1.pdf

Manualen skrev:
For the performance computer to accurately measure
your cars horsepower, you must enter information
about your vehicles weight, drivetrain loss, and aero-
dynamic qualities.



_________________
Brukshäcksarsenalen:
Citroën Xsara Picasso 1,8 -05
Opel Vectra 1,8 -09
Citera
Tommie Ibert
Stockholm
Här sen Jun 2003
Inlägg: 32


Trådstartare
prisänkt!

Får jag 900:- så är jag nöjd.

_________________
Tommie Ibert

Såld Dax rush Hayabusa
Citera
SÄLJES
S: Vector FX2 g-mätare, julklapps tips!
947 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande