Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Opel manta långloppsbil
1741 besök totalt
DK racing
Sthl
Här sen Sep 2005
Inlägg: 66


Trådstartare
S: Opel manta långloppsbil

Opel manta banracingbil säljes. bilen har gått i serien 9-timmars & nshc klass3 samt ercup
Bilen har en 2,25L cih motor, Leda coilovers,justerbar kränghämmare volvo/vectra bromsar, 1031 axel med 4,88 utvxl
Bästa tid på Gelleråsen 1,18,7
För mer info 0704310159 eller www.tirracing.
seimg]https://rejsa.nu/im/_racing/6169-new_2007-10-15-bild322.jpg[/img]

_________________
Daniel Grape
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003
Inlägg: 5752



Hjälper till med bildlänken lite>



_________________
R0b1n F0rsb3rg
"Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver"
______________________
Citera
Halvordsson
Long valley
Här sen Nov 2005
Inlägg: 719



Finns vagnbok?

Eller ja, finns bilen kvar?

_________________
Alexander Halvordsson
Chevrolet BelAir 57 --> http://www.garaget.org/?car=366622
Citera
DK racing
Sthl
Här sen Sep 2005
Inlägg: 66


Trådstartare
Mantan

Ja bilen finns kvar men motorn var ingevidare visade de sig 2st kolvar var körda men i övrigt ok
hör av dig vid intresse

_________________
Daniel Grape
Citera
SÄLJES
S: Opel manta långloppsbil
1741 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande