| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: RWD bil t.ex ascona, escort, manta, mfl köpes
|
1797 besök totalt |
|
K: RWD bil t.ex ascona, escort, manta, mfl köpes
Blev ingen BMW e30 och ej heller ngn skyline så nu letar jag efter ngn gammal race/rally/gat-bil Gärna utan motor och låda så att den inte bli allt för dyr i inköp.
|
||
|
Tjena! Har en E30 325 touring som håller på att göras i ordning men har bytt jobb o har dessvärre ingen garageplats längre.. >
Säljer därför den som den står me motor o låda i men lite småpill kvar såsom elhärva till motor, montera kylare plus lite smått.. Alla delar finns!! Kan även sälja den utan motor o låda för runt 8k! Bes mars ut! Pris me motor o låda 15k.. Hör av dig, ja e inte omöjlig!!
_________________ Christian Larsson |
||
|
Re:
Tack men nej tack! Ingen touring för mig... God (H)jul
|
||
|
_________________ Tobias Gunnarsson |
||
|
vad sägs om en bmw e30 86:a 320 me bytt motor till 2.5, lättad och rensad rostlagad kaross dock så behöver motorn en överblick en kam å kanske lite nya packnignar inget värre går bra som den går nu me
jo svetsdiff me kan få me en bakvagn me skivbromsar om du ber snällt oxo ev annat lull lull
_________________ Carl-Henric . Svensson BMW e30 86- 320,2.5 bus/projekt Opel Ascona B 76- 1,9 Bruks/vinterbus |
||
|
Jag har en Ascona B -77:a Hyfsat rostfri, utan motor och låda.
Pris/Bilder kan vi ta över PM om intresse finns. _________________ /Jimmy Andersson _____________________________________________ Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai! |
||
|
Jag får nog förtydliga mig lite.
Det är en gammal race eller rallybil jag vill ha tag på! Ev. en gatbil som har ett gammalt race/rally-stuk Tack för tipsen här över men inget av intresse |
||
|
antar att du redan kollat blocket?
http://www.blocket.se/vi/14075223.ht http://www.blocket.se/vi/14075223.ht http://www.blocket.se/vi/14075223.ht Den första röda tyckte jag var nice men du kanske är ute efter något mer raceigt? MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
|
Re:
Blocket har ja lusat igenom under några dagar, hittar inget av intresse. Det jag söker är ngt gammalt övergivet objekt... Gärna en komplett kaross med bur som står på axlar. Mkt mer behöver det inte vara |
||
![]() |
SÄLJES
K: RWD bil t.ex ascona, escort, manta, mfl köpes
|
1797 besök totalt |

