| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Passat diesel -96.a
|
974 besök totalt |
|
Har man kört mångamånga mil i en sån passat.
Bästa Passaten enligt mig. Mycket trevlig motor. 1,9 tdi? 90hk? |
||
|
Re:
Japp stämmer bra! Glömde förresten skriva att det är full tank
_________________ Robbie Kerr |
||
![]() |
SÄLJES
S: Passat diesel -96.a
|
974 besök totalt |

