Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S; ------SÅLD--------- 2-ägarbil , BMW 530 iM 2001 --
1446 besök totalt
eastmotorsport
Östersund
Här sen Jan 2007
Inlägg: 281


Trådstartare
S; ------SÅLD--------- 2-ägarbil , BMW 530 iM 2001 --

Säljes till förmån för ännu en BMW.

Min bil är norrlandskörd 11.755 mil (07.12.02)av två ägare inklusive mig.
Bilen är nybesiktigad utan anmärkning 07.11.26 Serviceplanen är naturligtvis följd på auktoriserad BMW-verkstad .
Servicebok finns naturligtvis.

Bilen är en iM vilket innebär av BMW originalmonterat ;
M-paket utv. Sportchassie ,20 mm lägre än vanlig bil,M-stötfångare,trösklar, spoiler bak, svarta lister .
M-paket inv. Svart innertak, samt skinninredning med sportsäten fram/bak ( skinnet är i mycket fint skick och ej trasigt eller slitet), multifunktionsläderratt .

Xenonljus och Angeleyes med nivåreglering på ljuset (strålkastarskyddsfilm monterad både på dimljus och huvudstrålkastare)
DSC (stabilitetssystem , antispinn)
ABS-bromsar
Regnsensor
Elspeglar
Fjärrlås/larm
Klimatanläggning/AC
Aluminiumpaket (instr.panel/dörrar/mittkonsol, växelspak, pedaler)
Multifunktion-ratt i skinn
Farthållare
Skidsäck i ryggstöd
BMW soundsystem 10 högtalare
Stora färddatorn
6 x airbag
4 x Elfönsterhissar
Dubbla omgångar BMW original tygmattor. En svart , en ljusgrå. Just nu är gummimattor monterade.

I övrigt har bilen en helt dold BMW originaldragkrok.
Motorn är en rak 6-cylindrig på 231hk , vid blandad körning drar den endast 1 l/mil , landsvägskörning 0.8 l/mil.
Manuell växellåda.

Se bilder på www.garaget.org/eastmotorsport

Bilen är helt original förutom sommarfälgar och däck som är nytt sedan våren 2007 .
Nypriset på de nya sommarhjulen med 18" BBS RS GT fälgar var strax under 70.000:-.

Pris med både vintehjul och sommarhjul 164.000:-

Pris med enbart vinterhjul(Nokian dubbade vinterdäck på 17" ATS aluminiumfälgar) 143.000:-

Ej byten om du inte har en BMW 3-serie 330 nyaste modellen ,en BMW 530 nyaste modellen eller en BMW M3 E46 M3.

//mvh Urban Sundin 070-3161684 www.garaget.org/eastmotorsport

_________________
Urban Sundin
BMW Z3 https://www.garaget.org/?car=404188
Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8696



Som vanligt kan jag garantera att bilar som Urban äger/har ägt är i absolut toppskick. thumbs up

_________________
///Mvh Sören Hall (fd Kristensson)

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
eastmotorsport
Östersund
Här sen Jan 2007
Inlägg: 281


Trådstartare
Re:

Sörpan skrev:
Som vanligt kan jag garantera att bilar som Urban äger/har ägt är i absolut toppskick. thumbs up


Tack Sören , det verkar dock som få uppskattar ett bra skick på bilarna , åtminstonde vill man inte betala för det. Blir väl annars att ha kvar den , Niklas tar ju körkort i vår så det blir en bra bil för honom :-))

God fortsättning på helgerna....

_________________
Urban Sundin
BMW Z3 https://www.garaget.org/?car=404188
Citera
eastmotorsport
Östersund
Här sen Jan 2007
Inlägg: 281


Trådstartare
God Fortsättning och upp med BMW;n , superfin bil alltså.

_________________
Urban Sundin
BMW Z3 https://www.garaget.org/?car=404188
Citera
eastmotorsport
Östersund
Här sen Jan 2007
Inlägg: 281


Trådstartare
Nu såld med en tår i ögat (för säljaren)

BMW;n nu såld till en trevlig Göteborgare. Ta vara på bilen... :-)

_________________
Urban Sundin
BMW Z3 https://www.garaget.org/?car=404188
Citera
SÄLJES
S; ------SÅLD--------- 2-ägarbil , BMW 530 iM 2001 --
1446 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande