Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1132 besök totalt |
Datum 24-timmars 2008
Det verkar som datumet är satt till 22-25 maj 2008. Några som har tänkt att åka ner iår? Vädret i maj kan ju var högst varierande, så någon tältning iår blir det inte. _________________ :: Mikael Lindqvist |
||
Sugen är man. Jag får se om det stämmer med jobb och familjeplaneringen när det närmar sig.
Jag blev lite tävlingssmittad av VLN i höstas. ![]() Härligt sätt att få motion också.. ![]() ![]() Något mör i vaderna efteråt. Det kändes som att gå i uppförsbacke var det naturliga efter att ha gått till och från Adenauer Forst och Werseifen... _________________ Bo Wihlborg |
||
Jag och några till kommer antagligen att åka ner för första gången iår
![]() om man åker husbil, finns det nån chans att man kan ställa sig rätt nära banan så man verkligen kommer nära och kan se nått från själva campingplatsen? Eller vart är "bästa" stället att stå? om det nu finns nått sånt dvs.. _________________ Magnus Vässmar |
||
Re:
I både sektionen runt Wippermann och Brunnchen går det att ställa en husbil så nära banan att så att du kan se racet. Ni kommer att behöva vara där i god tid innan aktiviteter såsom fri träning mm. drar igång för att få en plats, gissningsvis 1-2 dygn. ![]() _________________ Magnus Hansson |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1132 besök totalt |