Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Honda D-serie Quaife ATB diff och CC kopplingen.
1390 besök totalt
wuffee
Nässjö
Här sen Jul 2006
Inlägg: 120


Trådstartare
S: Honda D-serie Quaife ATB diff och CC kopplingen.

Eftersom vi har fått fel min bror och jag så försöker vi sälja löst!
Ett stycka quaife atb diff 40mm flång nytt.. bara dratt av påsen för att ta ett kort.

ATB Differential [QF-QDF7U1]
Civic (1988-1991) 40mm Bearings
Civic (1992-1995) 40mm Bearings
Civic (1996-2000) 40mm Bearings
CRX (1988-1991) 40mm Bearings
Del Sol (1993-1997) 40mm Bearings



Ett stycka Competition Clutch stage1 som den heter. Ska klara 40 - 50% mer vrid/effekt än originalet! Även den sprillans ny och till en D-serie motor!






Pris Diff: 8000:-
Pris Koppling: 2000:-

Givetvis billigare vid snabb och smidig affär!

Mvh
Uffe

_________________
Norss Ulf
Citera
wuffee
Nässjö
Här sen Jul 2006
Inlägg: 120


Trådstartare
Nu uppar vi och bud mottages!

Mvh
Uffe

_________________
Norss Ulf
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Alltså, jag är bara nyfiken, men den passar på 124hk-modellerna?
Jag blir inte klok på vad Hondas motorer o vxl heter...

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
wuffee
Nässjö
Här sen Jul 2006
Inlägg: 120


Trådstartare
Ja upp och hoppa! Ge mig ett bud på diffen då! Kopplingen förmodligen såld!
Rikt pris 6500:-

Mvh
Uffe

_________________
Norss Ulf
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

wuffee skrev:
Ja upp och hoppa! Ge mig ett bud på diffen då! Kopplingen förmodligen såld!
Rikt pris 6500:-

Mvh
Uffe
Ursäkta om jag är tjatig men... Passar den eller inte? Man vågar ju inte ställa märkesspecifika frågor här om man kör Honda...

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
wuffee
Nässjö
Här sen Jul 2006
Inlägg: 120


Trådstartare
Ursäkta att jag missade din fråga.. ja.. den ska passa i 124hk lådan..

Mvh
Uffe

_________________
Norss Ulf
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

wuffee skrev:
Ursäkta att jag missade din fråga.. ja.. den ska passa i 124hk lådan..

Mvh
Uffe


ok, isåfalla ska jag fundera lite och kolla kassan.

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929



Roger - din låda är inte samma som på 124hk -ED9

Du har en ZC-motor i din bil!

PS. 86:an av CRX hade 130hk

_________________
Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

KristianAE86 skrev:
Roger - din låda är inte samma som på 124hk -ED9

Du har en ZC-motor i din bil!

PS. 86:an av CRX hade 130hk


okay, det är väl det jag har med. 130hk, ingen kat på min.

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
wuffee
Nässjö
Här sen Jul 2006
Inlägg: 120


Trådstartare
Jag kan ta alla mått på den om du vill.. å sedan kolla från quaifes sida vilken de är exact?

Uppar lite också

Mvh
Uffe

_________________
Norss Ulf
Citera
SÄLJES
S: Honda D-serie Quaife ATB diff och CC kopplingen.
1390 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande