| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Dr Shrick och topp till BMW 2002
|
2327 besök totalt |
|
S: Dr Shrick och topp till BMW 2002
Hej, Schrick 292 gr i fint skick
Pris: 2000 kr 121 Ti topp kolsyreblästrad
Pris: 1500 kr Skicka PM vid intresse eller ring 0707904037 //Micke |
||
|
|
||
|
Re:
Jag anlitade Freeze-It i Järfälla i Stockholm. Rekommenderas varmt..! //Micke |
||
|
|
||
|
Du är inte den ende som har saker till salu vid fel årstid...
Men misströsta icke, ha is i magen, snart lättar våra vänner på lädren igen. Jag är hemskt sugen på din kam, men liksom alla andra köpte jag julklappar, julöl och lite raketer för de pengarna jag hade tänkt uppgradera min M10 med.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
|
|
||
|
|
||
|
ok, kammen är såld. Toppen finns kvar. Finns även ett nyborrat block 89 mm.
Nån som är småsugen?
|
||
![]() |
SÄLJES
S: Dr Shrick och topp till BMW 2002
|
2327 besök totalt |

