|
F.S
Småland
Här sen Feb 2003
Inlägg: 587
Trådstartare

28 Dec 2007 10:04
S: Alu-Skruvbur M3 E30
Sitter i en M3 E30
Pris: 4000:-
_________________ Fredric Sjöblom
------------------
BMW 5 -16
Mini Cooper -15
Huqvarna FE 350 -17
|
Peter Eklöf
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1647

28 Dec 2007 10:07
Re: S: Alu-Skruvbur M3 E30
| Fredric Sjöblom skrev: | Sitter i en M3 E30
Pris: 4000:- |
intressant, några bilder?
mvh Peter
|
igloo
Örebro
Här sen Jun 2006
Inlägg: 292

28 Dec 2007 11:28
Passar den till Touring?
_________________ Anders Igelström
|
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838

28 Dec 2007 12:39
mkt intresant. fixa bilder. kan kanske hämta i helgen om de ser ut som ja vill
|
F.S
Småland
Här sen Feb 2003
Inlägg: 587
Trådstartare

28 Dec 2007 16:12
_________________ Fredric Sjöblom
------------------
BMW 5 -16
Mini Cooper -15
Huqvarna FE 350 -17
|
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838

28 Dec 2007 21:16
Re:
jaha okej så de är bara båge bakom stolarna då?
|
F.S
Småland
Här sen Feb 2003
Inlägg: 587
Trådstartare

28 Dec 2007 23:04
Re:
| plato skrev: |
jaha okej så de är bara båge bakom stolarna då? |
Japp...halvbur
_________________ Fredric Sjöblom
------------------
BMW 5 -16
Mini Cooper -15
Huqvarna FE 350 -17
|
kocken1
Stockholm
Här sen Jul 2007
Inlägg: 116

29 Dec 2007 01:03
Den går inte att få igenom besiktningen va?
Får för mig att man inte får ha alubur?
Mvh Matte
_________________ Mathias Hellström
|
F.S
Småland
Här sen Feb 2003
Inlägg: 587
Trådstartare

29 Dec 2007 11:16
Re:
| kocken1 skrev: | Den går inte att få igenom besiktningen va?
Får för mig att man inte får ha alubur?
Mvh Matte |
Jodå... den e godkänd i besiktningen & papper finns på den.
_________________ Fredric Sjöblom
------------------
BMW 5 -16
Mini Cooper -15
Huqvarna FE 350 -17
|
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838

30 Dec 2007 02:28
lite mer exakt vart i småland bor du?
|
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890

30 Dec 2007 02:58
Robin: Jag skall ner till Ljungby om någon vecka, kan ta med mig rörhögen då så är den inte allt för långt bort från dig.
Givetvis lite beroende på var Sjöblom bor...
_________________ Anders Franzén
320i Coupé -80 Hennarot
|
F.S
Småland
Här sen Feb 2003
Inlägg: 587
Trådstartare

30 Dec 2007 18:59
Re:
| plato skrev: | lite mer exakt vart i småland bor du?  |
den finns i Gnosjö ..alltså 1 timma från dej typ.
_________________ Fredric Sjöblom
------------------
BMW 5 -16
Mini Cooper -15
Huqvarna FE 350 -17
|
F.S
Småland
Här sen Feb 2003
Inlägg: 587
Trådstartare

07 Jan 2008 17:36
upp
3000:- pok försten till kvarn
_________________ Fredric Sjöblom
------------------
BMW 5 -16
Mini Cooper -15
Huqvarna FE 350 -17
|
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838

07 Jan 2008 19:21
vet inte va som krånglar, emn skickade pm både igår och idag att ja vill ha den men de lägger sej bara i utkorgen  men ja tar den har du något nummer man kan nå dej på?
|
fulingbusen
Karlstad
Här sen Mar 2004
Inlägg: 472

08 Jan 2008 10:09
Du har PM igen, vi har pratat via PM tidigare om buren och det verkar vara dags nu då?
_________________ Joakim Karlsson
|
thordan
Här sen Jun 2004
Inlägg: 106

08 Jan 2008 12:57
om det rinner ut i sanden så slår jag till, har också pm:at.
_________________ Thord Bengtsson
|
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838

08 Jan 2008 22:50
såld till mej
|
fulingbusen
Karlstad
Här sen Mar 2004
Inlägg: 472

09 Jan 2008 16:31
Tack för det
Jag trodde vi hade gjort upp affären redan, första PMet angående buren skickades i Juni förra året
_________________ Joakim Karlsson
|
F.S
Småland
Här sen Feb 2003
Inlägg: 587
Trådstartare

10 Jan 2008 07:31
Re:
| fulingbusen skrev: | Tack för det
Jag trodde vi hade gjort upp affären redan, första PMet angående buren skickades i Juni förra året |
är ledsen för jag missat att du ville ha den. . Å andra sidan är affären uppgjord när pengarna är på kontot.
*SÅLD*
_________________ Fredric Sjöblom
------------------
BMW 5 -16
Mini Cooper -15
Huqvarna FE 350 -17
|
fulingbusen
Karlstad
Här sen Mar 2004
Inlägg: 472

10 Jan 2008 15:24
Lugnt, jag är int bitter
_________________ Joakim Karlsson
|
F.S
Småland
Här sen Feb 2003
Inlägg: 587
Trådstartare
_________________ Fredric Sjöblom
------------------
BMW 5 -16
Mini Cooper -15
Huqvarna FE 350 -17
|
|