| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Nikon D200 i nyskick
|
1278 besök totalt |
|
S: Nikon D200 i nyskick
Jag tolkade "Vad för grejer är okej att annonsera?" som att det var okej att annonsera ut kameror så jag slänger upp en annons. Har alltså en Nikon D200 i nyskick till salu. Inköpt november 2006 och har gått ca 3000 bilder (knappt nånting med andra ord) och har inte använts sedan maj 2007 utan har endast legat undanstoppad och väl skyddad mot damm och annat skit i fotoväskan. Förutom kamerahuset och alla orginaltillbehör så som batteri, laddare, rem, kartong osv osv följer även ett extra batteri, 2 minneskort (2 resp. 4gb) och ett manuellt Nikkor 35/2 (D200ans ljusmätning fungerar även med manuella gluggar) med. Tror att de flesta spekulanter har koll på vad det är för kamera men ifall någon inte har en aning om vad det är jag snackar om så finns det tonvis med info här: http://www.nikon.se/product/sv_SE/pr För detta finfina kamerapaket vill jag ha 7500kr Vill du köpa kameran kontant ringer du mig på 0730848353 eller skickar ett PM _________________ Anders Igelström |
![]() |
SÄLJES
S: Nikon D200 i nyskick
|
1278 besök totalt |

