| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Delrinbussningar fram till E30, E36 och Z3.
|
4 besök senaste veckan (7841 totalt) |
|
Tjohej! Jag har bussningar till bakre länkarmsbussningarna fram att sälja. De är i delrin och passar fint på E30, E36 och Z3 som rubriken antyder. De är excentriska precis som M3:ans bussningar. Styrning och kontrollen på framvagnen blir distinkt och tight. Finns även centriska bussningar om man nu inte vill köra excentriskt. Vägljud och skrammel har jag inte upplevt som högre eller mer. 400 kronor kostar dom. Bussningarna finns i Göteborgsområdet. 0706-419608 franzen.anders@gmail.com Eller PM
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||
|
Jag har en z3 coupé (och en e34). Skulle sådana här bussningar göra t.ex. e34:an stabilare i framvagnen, ... Men e34:an är kanske heeeelt annorlunda uppbyggnad i framvagnen? och zätan (e36) kanske inte passar heller? Man kan ju hoppas
_________________ Daniel Peterson |
||||
|
Två snabba frågor.
Är priset Inkl eller exkl.moms? Eftersom du verkar ha "2st till" hela tiden. Har du frågat Magnus om det är ok? Mvh Samuel |
||||
|
Då har jag fler bussningar på hyllan.
Samuel: Två snabba svar... Ja priset är inkl. moms och Ja jag har frågat Magnus om det är okej att annonsera på hans forum. Gad : De passar finfint på din Zäta, men din E34 ser lite annorlunda ut och kräver lite andra lösningar. Däremot passar min lösning för växellänkaget klockrent på E34. (inte för att det hjälper ditt chassie speciellt mycket, men iaf. )
||||
|
_________________ Jonathan Danell Kör svart E34 touring och svart E30 touring med plast från www.specialsvarv.se |
||||
|
Re:
Jaså du blev så nöjd med dina Peter? Ja allt klurande på dom där skall ju inte vara förgäves.
||||
|
_________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
||||
|
Ja titta!
Så ser det ju ut när allt är på plats. Jag har faktiskt också fått sådan feedback av Bilprovningen när jag har besiktigat min E30. Han såg lite frågande ut när han provade framvagnen med den där pneumatiska plattan som hjulen står på. Han tyckte det såg skumt ut att inte hela framvagnen sladdrade omkring när han provocerade den. Men när jag visade varför så sken han upp och insåg sedan att det satt liknande lösningar överallt. Det blev mer rundvandring och förevisning än bilprovning sedan.
||||
![]() |
SÄLJES
|
4 besök senaste veckan (7841 totalt) |