| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Fiat trimmare
|
3709 besök totalt |
|
_________________ hartmut stammler |
|
Abarth 2T
Jo Jerry åkte saab 2t i sin 500 Abarth jag var funktionär på gelleråsen när han vrålade fram och körde i från en gr2 Camaro !! _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga. Austin 1275 GT 1975 Austin Cooper 1968 |
|
FORZA FIAT
det hjälper visserligen inte att trimma en 124 - men roligt är det .... med denna lilla saken var jag vid en backtävling bara 1sec långsamare än en porsche carrera .....
var på ~900cc och ~ 80hk - var nån "bastard" mellan abarth och giannini - gick som en raket .... hade den gatreggad och väldigt rolig med...
|
jerry
glömde .... med denna bil körde jag mot jerry davis när det begav sig. vi var väl en 6 abarthbilar - jag skulle ut på banan först - da alla trodde det var en 125hk 1000bialbero - men tyvärr så hade kärran max 45hk. det tog ett halvt varv sen small det 5 gånger bredvid mig och alla abarth var förbi och iväg ..... lindström - jerry - flera ???????? - och min vän harald shetelig ......med sin toppfina 1000tcr - men gud vad trevlig alla var och kul hade vi dessutom...... the goooood old days - abarth 1000 monomille
![]() |
Skruva banåkabil
Fiat trimmare
|
3709 besök totalt |