| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: NY stol från MQ "VTS2"
|
487 besök totalt |
|
S: NY stol från MQ "VTS2"
Fick en stol i Julklapp som tyvärr inte går att byta tillbaka då den är Gul (häftig) och inte lagervara. Stolen var för liten och passar nog de som är under 1,80cm/85kg bäst. Nypriset är 4250kr Ge mig ett bud Bilder finns på www.abrmotorsport.se _________________ Tomas Nilsson |
![]() |
SÄLJES
S: NY stol från MQ "VTS2"
|
487 besök totalt |

