Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Såld
2024 besök totalt
StefanJ
Vallentuna/Sthlm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 190


Trådstartare
Såld

Bilen är nu såld tillsammans med alla delarna

_________________
Stefan Jonasson
Jonasson Motorsport
www.jmsport.se
Citera
DJ
En förort till Sviestad
Här sen Maj 2004
Inlägg: 11179



Du har mail...

_________________

Ny kulbil i garaget.
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688



Re:

DJ skrev:
Du har mail...


X2

och jag var först om det är kränghämmaren du är ute efter

_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
DJ
En förort till Sviestad
Här sen Maj 2004
Inlägg: 11179



Re:

Patrik Rydh skrev:
DJ skrev:
Du har mail...


X2

och jag var först om det är kränghämmaren du är ute efter


Nä, du var tvåa på krängaren! och Nylatron-bussningarna!

_________________

Ny kulbil i garaget.
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688



Snart kommer väl Ragnar och skriver att han redan hämtat alltihop...

_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
Ragnar
Halland
Här sen Maj 2003
Inlägg: 4437



Re:

Patrik Rydh skrev:
Snart kommer väl Ragnar och skriver att han redan hämtat alltihop...


Haha, nej men jag letade extra noga efter rosthål i mitt grenrör idag.... Tyvärr hittade jag inga...

_________________
Ragnar Burenius
Citera
apex
Linköping
Här sen Okt 2004
Inlägg: 2048



Re:

DJ skrev:
Patrik Rydh skrev:
DJ skrev:
Du har mail...


X2

och jag var först om det är kränghämmaren du är ute efter


Nä, du var tvåa på krängaren! och Nylatron-bussningarna!


Jag mailade 2008-01-02 13:11...

_________________
Torbjörn Fagerberg

A master of going faster!
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688



Re:

apex skrev:
DJ skrev:
Patrik Rydh skrev:
DJ skrev:
Du har mail...


X2

och jag var först om det är kränghämmaren du är ute efter


Nä, du var tvåa på krängaren! och Nylatron-bussningarna!


Jag mailade 2008-01-02 13:11...


Från: Patrik Rydh
Till: StefanJ
Skrivet: 08-01-02 00:12
Ämne: Krängningshämmare


_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688



Har mailat dig Stefan utan svar ang krängningshämmaren!

_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
StefanJ
Vallentuna/Sthlm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 190


Trådstartare
Har haft ngt strul med mailen. Verkar vara flera mail som jag inte har fått. Skicka ett nytt mail så fixar vi det.

_________________
Stefan Jonasson
Jonasson Motorsport
www.jmsport.se
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688



OK, har mailat och PM:at igen.

_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688



Fortfarande varken fått svar eller krängningshämmare.

_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688



Någon som lyckats få tag i säljaren?

Har mailat och Pm:at flera gånger utan svar.
Nån moderator kanske kan ta bort tråden annars så inte fler slösar sin tid.

_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851



Det fnns ett telefonnummer i annonsen. Fungerar inte det heller?

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688



Re:

Miataninja skrev:
Det fnns ett telefonnummer i annonsen. Fungerar inte det heller?


Ärligt talat har jag inte testat det men jag tror inte det är tekniken det är fel på..

_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
DJ
En förort till Sviestad
Här sen Maj 2004
Inlägg: 11179



Re:

Patrik Rydh skrev:
Någon som lyckats få tag i säljaren?

Har mailat och Pm:at flera gånger utan svar.
Nån moderator kanske kan ta bort tråden annars så inte fler slösar sin tid.


Jag har haft mailkontakt, det verkar inte vara något fel på säljaren.

_________________

Ny kulbil i garaget.
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688



Då är det väl köparen (mig) det är fel på då?

Nån som vet vad man kan göra förutom att pm:a och maila och säga att man ska ha en grej utan att pruta samt att betala frakt inkl efterkrav själv?

_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
SÄLJES
Såld
2024 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande