|
igloo
Örebro
Här sen Jun 2006
Inlägg: 292
Trådstartare

26 Dec 2007 19:40
Senast ändrad av igloo, 31 Jan 2008 20:14, ändrad totalt 1 gång
K: Bur till E30 Touring
Fullbur,gärna skruvbar men allt av intresse!
Inga fantasipriser.
PMa förslag.
_________________ Anders Igelström
|
igloo
Örebro
Här sen Jun 2006
Inlägg: 292
Trådstartare

02 Jan 2008 20:24
_________________ Anders Igelström
|
igloo
Örebro
Här sen Jun 2006
Inlägg: 292
Trådstartare

31 Jan 2008 20:14
Upp
_________________ Anders Igelström
|
Markus_SWE
Motala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 397

31 Jan 2008 20:52
_________________ Markus Jonsson
|
mattise30tk
Eskilstuna
Här sen Mar 2006
Inlägg: 101

31 Jan 2008 21:29
Här har du en bild på min bur.Sitter i en touring
_________________ Mattias Lindohf
|
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567

31 Jan 2008 21:52
el så tar du hem direkt ifrån wiechers sport i tyskland
_________________ Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
|
igloo
Örebro
Här sen Jun 2006
Inlägg: 292
Trådstartare

31 Jan 2008 21:52
Re:
| mattise30tk skrev: | Här har du en bild på min bur.Sitter i en touring
 |
Ser bra ut det där.
Någon som vet vad den billigaste E-modellen går loss på?
_________________ Anders Igelström
|
Ultura
München
Här sen Jul 2006
Inlägg: 2327

01 Feb 2008 18:32
PPF hade bra pris, 8000 för fullbur med alla extra stag, grövsta materialet + lackad, inkluderar även frakten till sverige, men han beställer inte så ofta, nu på måndag är sista chasen tydligen, sen tar det 8-9 veckor innan nästa leverans, fick precis reda på detta i ett mail  .
_________________ Viktor Starkman
|
igloo
Örebro
Här sen Jun 2006
Inlägg: 292
Trådstartare

01 Feb 2008 18:36
Re:
| Ultura skrev: | PPF hade bra pris, 8000 för fullbur med alla extra stag, grövsta materialet + lackad, inkluderar även frakten till sverige, men han beställer inte så ofta, nu på måndag är sista chasen tydligen, sen tar det 8-9 veckor innan nästa leverans, fick precis reda på detta i ett mail . |
Fasen, det är lite över min budget...
Nån som har någon erfarenhet av sparcos burar? realcar säljer dessa till ett hyffsat pris. Är även dom skruvbara?
_________________ Anders Igelström
|
Ultura
München
Här sen Jul 2006
Inlägg: 2327

01 Feb 2008 19:29
Jo det är ju en del, men man får en lackerad och klar :P .. Och man kan ju ta utan kryss i bak och utan staget bakom stolar och sidostag .. men då är de ju lite meningslöst.
_________________ Viktor Starkman
|
Dennis Rudolfsson
Tumba(stockholm)
Här sen Mar 2005
Inlägg: 94

01 Feb 2008 19:33
Re:
| igloo skrev: | | Ultura skrev: | PPF hade bra pris, 8000 för fullbur med alla extra stag, grövsta materialet + lackad, inkluderar även frakten till sverige, men han beställer inte så ofta, nu på måndag är sista chasen tydligen, sen tar det 8-9 veckor innan nästa leverans, fick precis reda på detta i ett mail . |
Fasen, det är lite över min budget...
Nån som har någon erfarenhet av sparcos burar? realcar säljer dessa till ett hyffsat pris. Är även dom skruvbara? |
Visst. Om du tycker om att modifera buren själv så. Whärner på forumet monterade en Sparco bur i Honksters EVo V...den fick han modda nästan varenda stag på.
|
igloo
Örebro
Här sen Jun 2006
Inlägg: 292
Trådstartare

01 Feb 2008 19:33
Re:
| Ultura skrev: | | Jo det är ju en del, men man får en lackerad och klar :P .. Och man kan ju ta utan kryss i bak och utan staget bakom stolar och sidostag .. men då är de ju lite meningslöst. |
Krysset och lacken kan man ju skippa, men allt annat är ju "måsten". Därför får det nog bli en sparcobur då den är billigare om ingen har ett begagnat alternativ till rimligt pris.
Sparcoburarna är ju även FIA-godkända, har inte fått nån bekräftning på om wiechers är det.
_________________ Anders Igelström
|
|