Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1271 besök totalt |
Lägga om och balansera däck i Stockholm, vem fixar?
Behöver lite snabbt få en uppsättning gummi flyttat från en uppsättning fälgar till en annan ink balansering. Någon som har maskiner och kan fixa eller vet att tipsa om någon? (har ringt lite av de nummer jag har men det verkar vara både kräksjukt och fullbokat vilket ställer till för folk som har lite för korta varsel som jag...) Gäller Stockholmsområdet _________________ Mvh // Niklas L |
||
Jag gör allt mitt däckrelaterat på www.skanstullsdack.se och de är skitbra. Därmed inte sagt att de kan på rot, de har mycket att göra...
_________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Re: Lägga om och balansera däck i Stockholm, vem fixar?
Utefter Häradsvägen nästan framme i Stuvsta finns en liten garagefirma på en villatomt, Christers däck. Brukar ofta vara tillräckligt lugnt där för att kunna få grejorna fixade inom någon timme i alla fall. Billig och trevlig när jag köpte vintertofflor nyligen, 3 plåtisar behövde bytas och bättre beggade för en 75spänn styck tror jag det blev. _________________ Roland Johansson |
||
Jag har en känsla av att Anders "Dude" Bisting som hänger en del här på forumet har lagt om ett och annat däck...
![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1271 besök totalt |