Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 9423 besök totalt |
Re:
Ja, verkligen. ![]() Horst ska ju ha kört Ruf Rt12 redan, men det enda jag vet är att den var snabbare än 7:39. Gissar dock att den inte var snabbare än CGT, men visst är jag nyfiken. Koenigsegg CCX ska också ha körts. Mycket att se fram emot alltså. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Re:
Jag tror Rt12 är snabbare än CGT. 997 GT2 har ju WR kört lika snabbt som CGT. _________________ Christopher Kent BMW 1M -12 |
||||
|
||||
Re:
Äntligen! Tack för underhållningen! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
16 Nov 2007 11:11
-------------------------------------------------------------------------------- Härligt Härligt spår och attack, enda snabba vägen runt Ännu en snabb(en av de snabbaste) förare som inte har tid att ta sena ingångar och samla punkter på vägen ![]() Så långt ifrån Scuderia Hanseat det bara går, ingen låg scor inte men vem bryr sig, farten är väl det viktigaste ![]() Nu vill vi se loggen Anders...please ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
Lite trist att själva teamet inte uppmärksammas mer. Visst är det RG som har kört (ta inte illa upp Rickard) men utan Anders enorma satsning och entreprenörskap hade inte RG haft något att sätta rekordet i. |
||||
Re:
Jag tycker tvärtom! Fan vilken grymt bra körning, Rickard (ta inte illa upp Anders och teamet). Självklart krävs det en enastående projektledare för att rodda detta projekt, men men i slutändan sitter RG ensam i bilen och pressar..... ![]() _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||
Re:
Visst är det så! Vem vet, Anders och hans Team Loaded kanske dyker upp i nått större reportage längre fram. Who knows? ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Hej Anders.
Kommer det nån film inifrån också, så man får se Rg s rattrörelser? Det ser ju så sjukt lugnt ut ifrån taket, så det hade varit kul och se om han sitter o rattar något ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Lägger detta sjuka varva från Altzen här med http://www.youtube.com/watch?v=c_JfG
_________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Re:
Den är borttagen. Ingen som vet vart den finns att se nån annanstans? _________________ Magnus Vässmar |
||||
Re:
Kan det vara denna? http://thepiratebay.org/tor/3308571/ _________________ Henrik Sirath / Porsche 997 GT3 RS /Golf GTI / Porsche 993 C2 NS 7.28.4 BTG (Golf GTI) |
||||
Vet inte om nån nämnt det, men jag såg notisen i senaste EVo
![]() En riktigt sund liten text som berömde RG's förmåga att vrida runt klumpedunsen på den tiden med de däcken under förhållandena. ![]() ![]() Undrar om textförfattarens M3a var en av de som var i vägen? ![]() |
||||
Re:
Lade också märke till den där, såg också Meissner på den lilla bilden ![]() EVo M3:an är också ett kul projekt, inte riktigt lika extremt hehe _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
|
||||
Re:
Det var väl lite onödig pajkastning som inte hörde hemma på rejsa ![]() |
||||
Re:
ok, phu då kanske jag inte är så förvirrad ![]() Men här får du en tomatpaj rakt i nyllet ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
Det kommer snart en skön filmning från insidan när RG messar i 190 nerför fuschröhre, han skriver "7:26:9" ![]() |
||||
Re:
Ser fram emot det ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 9423 besök totalt |