| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
On board F1 video från Ringen 1973!
|
1244 besök totalt |
|
Ni kanske sett den förut? on board video i F1'a körd av Howden Ganley och kommentarer om banpartierna av Jacky Stewart
http://www.no-grip.org/filecatdispla (som bonus kan ni ju ladda ner videon från Ringen från spelet Rally Trophy )
_________________ Magnus Thomé
|
||||
Nu har jag tittat på den två ggr. Måste nog säga att det här är den coolaste filmen jag någonsin sett från Ringen! Dessutom är flera av Jackie Stewarts kommentarer obetalbara!!!!!!! På god favvo-andraplats ligger in-car videon på en DTM-Mersa som Peeter har spelat in från Eurosport eller nåt. Har någon digitaliserat den? _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
F1 videon kan jag inte öppna.
Men VW T1 var häftig. Man kan tro att dom såg när jag körde där 1970, och sedan gjort en kopia av det.
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
du måste zippa upp den. Gå in på www.winzip.com och ladda ner evaluation verison ifall du inte redan har ett zip program. (zip=ihoppackad fil) _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||||
|
Varför har inte dagens förare den där skärmen på visiret som Howden Ganley (vilket namn förresten...) Ronnie, Francois Cevert m fl använde på den här tiden?
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
|
||||
Manligt
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1244 besök totalt |